1632835682118.jpeg

SOSIALE MEDIER-STJERNE TIL SANNUM & BERGESTUEN

3. desember, 2021

DNBs fremste sosiale medier-profil de siste årene, Kornelia Minsaas, skal nå bruke sitt engasjement og SoMe-ekspertise i jobben som rådgiver i det ferske byrået Sannum & Bergestuen.


Hun blir den sjette inn i selskapet og den andre eksperten på sosiale medier etter at Frida Marie Grande startet tidligere i år. Daglig leder Eva Sannum strør om seg med emojier. 


— Her er det hjerte, latter, kake og bobler, for Kornelia var akkurat den vi ville ha med på laget. Hun har et unikt øye for hva som skaper ekte engasjement i sosiale medier. Spesielt det kundene våre må bli bedre på; nemlig godt, organisk innhold i et always on-perspektiv – ikke bare under større kampanjer. 

Kornelia Minsaas har styrket flere merkevarer i sosiale medier, med en personlig og målgruppeeffektiv kommunikasjon over tid.


—  Dette blir utrolig spennende. Jeg er opptatt av å ha det gøy på jobb, og skjønte raskt at med denne gjengen blir det mye moro. Nå blir målet å bistå flere bedrifter å nå sitt fulle potensiale på sosiale medier. Effektiv, digital kommunikasjon kommer gjerne av kreativitet og personlig tilpasset innhold. Jeg håper jeg kan bidra mye med det fremover, sier Kornelia Minsaas.

Mange kjenner Kornelia gjennom satsningene til DNB og DNB Ung, hvor hun både var ansikt utad, innholdsprodusent og bidro med konseptutvikling. Fra oppstart i 2018 til 2021 vokste Instagramkontoen @dnbung fra 500 følgere til 27.000 unike fans. 

Kornelia er også fast spaltist i MN24/Adresseavisen. 

Sannum & Bergestuen består forøvrig av Eva Sannum, Svein Tore Bergestuen, Kristine Meek, Frida Marie Grande og Øystein Ruud (tilknyttet partner).