Skjermbilde 2022-11-06 kl. 18.50_edited.jpg
 

Furore

Godt organisk innhold i sosiale medier skal noen ganger gjøre litt vondt.

Vi må tørre å ta plass og gjøre ting annerledes enn konkurrentene våre for å fortjene ubetalt oppmerksomhet.


I praksis betyr det at vi langt oftere må tvinge oss ut av komfortsonen og inn i det kreative universet. Det er først da vi klarer vi å skape begeistring blant menneskene vi ønsker å nå ut til.


Veien dit trenger ikke være lang, men hvert lille steg er avgjørende for et godt resultat. Furore er til for å hjelpe deg opp den seige bakken, forbi de største hinderne og helt frem til en engasjert målgruppe.

Furore er vår SoMe-avdeling.

 
671d3b_b275b713595241b3bca52c71276a009c~mv2.png.webp
2.png
3.png

STRATEGI

Uten en plan, er det fort gjort å bruke mye tid på innhold som ikke fungerer i sosiale medier. I furore tar vi i bruk en metode som gir oss innsikten vi trenger for å oppnå resultater. Sammen staker vi ut en retning som får frem gullet i din merkevare.

INNHOLDSPRODUKSJON

Hvordan skal vi skape et innholdsunivers som gir målgruppen verdi over lengre tid? Vi hjelper deg med alt fra innsikt, til planlegging og gjennomføring.

RÅDGIVNING

Vi er her for deg når du møter små eller store utfordringer. Vår hjelpende hånd strekkes ut for å finne gode løsninger, om det så er over kontorpulten eller en kjapp telefon.

  

 
5 tips du bør tenke på i sosiale medier_edited.jpg

TILKNYTTEDE RÅDGIVERE

 
Fredrik Fornes_edited.png

FREDRIK FORNES

Fredrik Fornes er Norges nye LinkedIn-ekspert. Karrieren hans startet med 10 år som journalist i Stavanger Aftenblad, før han tok steget over til markedsføring. I 2020 bestemte han seg for å teste ut LinkedIn for å bygge merkevare for selskapet han jobbet for. Det funka – mildt sagt. På ett år nådde han over én million visninger på innleggene sine – og vant prisen til «Årets talent» under Social Media Days 2021. Siden har han holdt foredrag og gitt råd om LinkedIn, sosiale medier og kommunikasjon.

Businesswoman in white